Оплата. Доставка. Повернення.

ОПЛАТА

Оплата замовлень проводиться на наш рахунок в Приват банку або післяплатою в відділенні Нової Пошти. Система оплати PayPal використовується для міжнародних замовлень. Вкажіть в коментарі зручний для вас спосіб оплати ми зв’яжемось з вами та надішлемо вам наші реквізити. Мінімальна сума замовлення 100 гривень.

Зберігання замовлень без оплати триває 3 робочих дні, після закінчення даного терміну замовлення скасовується. Дякуємо за розуміння!

ДОСТАВКА

Термін доставки від 1 до 5 робочих днів (в залежності від наявності товару на складі і ваших побажань). Доставка виконується з понеділка по суботу з 10:00 до 16:00. Товари, замовлені вами в неділю, доставляються в понеділок. Час здійснення доставки залежить від часу розміщення замовлення і наявності товару на складі.

Увага!

Неправильно зазначений номер телефону, неточний або неповна адреса можуть привести до додаткової затримки! Будь ласка, уважно перевіряйте ваші персональні дані при реєстрації та оформленні замовлення. Конфіденційність ваших реєстраційних даних гарантується.

ДОСТАВКА НОВОЇ ПОШТОЮ

Термін зберігання посилки у відділенні “Нова Пошта” – 5 днів.

Вартість – згідно з тарифами “Нової Пошти” – https://novaposhta.ua/delivery

Терміни транспортування вашого замовлення Новою Поштою зазвичай 1-2 дні, розрахувати самостійно можна тут: https://novaposhta.ua/onlineorder/estimatedate

Відстежувати посилку можна за номером накладної тут: http://novaposhta.ua

Шановний покупець, якщо ви з якихось причин не забираєте своє замовлення у відділенні Нової Пошти протягом 5 днів, то на п’ятий день йде автоматичне повернення товару. Повторна відправка цього ж замовлення може бути здійснена при оплаті подвійний доставки (туди + назад) за тарифами Нової Пошти.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Якщо з яких-небудь причин Ви вирішили відмовитися від придбаного товару, то можете зробити це відповідно до Закону України про захист прав споживачів.

Повернення товару належної якості.

Клієнт має право відмовитися від замовленого Товару в будь-який час до його одержання, а після одержання Товару – протягом 7 (семи) днів, не рахуючи дня покупки.
Повернення Товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного Товару.
Клієнт не має права відмовитися від Товару, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений Товар може бути використаний виключно купують його Клієнтом.
При відмові Клієнта від Товару належної якості Продавець зобов’язаний повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через 10 днів з дня пред’явлення споживачем відповідної вимоги.
Повернення товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, не здатний забезпечити свої функціональні якості через істотного недоліку (з наявністю дефектів / браку).

Покупець, якому проданий товар неналежної якості, якщо це не було обумовлено продавцем, вправі за своїм вибором заявити будь-яка з нижчеперелічених вимог:

заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу) або на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
пропорційного зменшення ціни;
безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення покупцем або третьою особою;
вправі відмовитися від виконання договору і зажадати повернення сплаченої за товар суми.

При поверненні технічно складного товару неналежної якості (перелік таких товарів затверджено Постановою Уряду Покупець має право вимагати:

заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу) або на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
відмовитися від виконання договору і зажадати повернення сплаченої за товар суми.

Всі перераховані вище вимоги щодо повернення товару неналежної якості можуть бути пред’явлені в такі строки:

На товар встановлено гарантійний строк – протягом усього гарантійного терміну;
На товар не встановлений гарантійний строк – протягом розумного строку, але не більше 2 років.

Інтернет-магазин має право відмовити в обміні або поверненні товару, якщо вважатиме, що виявлений істотний недолік є наслідком неправильної експлуатації товару.

У разі виникнення розбіжностей щодо якості або причин виникнення недоліків, Інтернет-магазин має право провести незалежну експертизу за свій рахунок. Покупець може брати участь в експертизі та оскаржити її рішення в суді. Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини Покупця, то Покупець зобов’язаний відшкодувати Інтернет-магазину вартість експертизи, а також пов’язані з її проведенням витрати на транспортування і зберігання товару.